#1 2011-07-20 15:19:26

 Randy Orton

http://iv.pl/images/91638904517594000999.png

Zarejestrowany: 2011-07-20
Posty: 17
Punktów :   

Umiejętności przy tworzeniu KP

Oto umiejętności które wpisujemy sobie do Karty Postaci(KP) max. 2 :

Twardziel: Raz w meczu możemy uwolnić się od pinu, po tej umiejętności ma inicjatywę ten kto ładniej napisze

Siłacz: Raz w meczu możemy uwolnić się od submissiona, po tej umiejętności ma inicjatywę ten kto ładniej napisze

Submissionowiec: Raz w meczu możemy zapiąć submission z zaskoczenia, wtedy akcja jest silniejsza i bardziej boli .. Może zamienić jedną akcję na submission

Spryciarz: Raz w meczu może zapiąć pin z zaskoczenia np.School Boy Pin , wtedy trudniej jest się od pinować

Seria: Raz w meczu możemy przeprowadzić potężną serię punchów,kicków itp.

Kip Up: Raz w meczu możemy wstać np. po finisherze tak jak np.Undertaker wykonuje "Powstanie zmarłego" i napisać wtedy kontrę

Lotnik: Może w KP mieć 3 akcje wysokiego ryzyka zastępując inne , żeby być lotnikiem trzeba ważyć poniżej 90 kg bo jak by wyglądało Swanton Bomb od Big Showa .. Raz w meczu może wykonać tą akcję i nie można jej skontrować lecz nie może to być finisher ani signature move ale wtedy trzeba napisać że się tej umiejętności używa

Dirty/Heel atack: Raz w meczu możemy wykonać nieczystą akcję bez DQ!!! np.Uderzenie z pięści w krocze itp. Zawodnik nie jest wtedy zdyskwalifikowany ..

Extreme: Raz w meczu gdy nie ma DQ może wykonać akcje Hardcore typu DDT na krzesło .. a w normal match np.DDT na stół komentatorski,schody itp. i nie może ona być skontrowana

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.polskieforumyt2game.pun.pl www.narutogiera.pun.pl www.swewok2.pun.pl www.isha-koppikar.pun.pl www.janskizabrze.pun.pl