Oto umiejętności które wpisujemy sobie do Karty Postaci(KP) max. 2 :
Twardziel: Raz w meczu możemy uwolnić się od pinu, po tej umiejętności ma inicjatywę ten kto ładniej napisze
Siłacz: Raz w meczu możemy uwolnić się od submissiona, po tej umiejętności ma inicjatywę ten kto ładniej napisze
Submissionowiec: Raz w meczu możemy zapiąć submission z zaskoczenia, wtedy akcja jest silniejsza i bardziej boli .. Może zamienić jedną akcję na submission
Spryciarz: Raz w meczu może zapiąć pin z zaskoczenia np.School Boy Pin , wtedy trudniej jest się od pinować
Seria: Raz w meczu możemy przeprowadzić potężną serię punchów,kicków itp.
Kip Up: Raz w meczu możemy wstać np. po finisherze tak jak np.Undertaker wykonuje "Powstanie zmarłego" i napisać wtedy kontrę
Lotnik: Może w KP mieć 3 akcje wysokiego ryzyka zastępując inne , żeby być lotnikiem trzeba ważyć poniżej 90 kg bo jak by wyglądało Swanton Bomb od Big Showa .. Raz w meczu może wykonać tą akcję i nie można jej skontrować lecz nie może to być finisher ani signature move ale wtedy trzeba napisać że się tej umiejętności używa
Dirty/Heel atack: Raz w meczu możemy wykonać nieczystą akcję bez DQ!!! np.Uderzenie z pięści w krocze itp. Zawodnik nie jest wtedy zdyskwalifikowany ..
Extreme: Raz w meczu gdy nie ma DQ może wykonać akcje Hardcore typu DDT na krzesło .. a w normal match np.DDT na stół komentatorski,schody itp. i nie może ona być skontrowana
Offline